Gezocht Doktersassistente 25 – 29 uur

Huisartsenpraktijk Brandevoort is een huisartsen groepspraktijk gelegen in de nieuwbouwwijk Brandevoort te Helmond. De praktijk bestaat uit 7 huisartsen, 4 POH en 6 doktersassistenten. Vanwege de groei van de praktijk zijn wij op zoek naar een nieuwe doktersassistente. Idealiter werkzaam voor 25 tot 29 uur.

Wij zoeken een enthousiaste assistent(e) die in staat is het vak van doktersassistente zelfstandig in de volle breedte uit te voeren. Wij zijn een NHG geaccrediteerde praktijk die veel diagnostiek en behandelingen in eigen beheer doen. We verwachten dat je naast telefoon- en baliewerkzaamheden ook in staat bent assistentenspreekuur te draaien met gevarieerde medisch technische handelingen. Je bent in staat om zelfzorgadviezen conform praktijkprotocollen en NHG standaarden te geven. Wij werken in onze huisartsenpraktijk met triage, we verwachten dat je bekend bent met triëren van zorgvragen.

Onze praktijk is continu in ontwikkeling, we bieden ons personeel ook de gelegenheid zichzelf te blijven ontwikkelen. We vinden het belangrijk dat onze medewerkers zichzelf blijven scholen en bieden hier mogelijkheden toe.

Onze praktijk kent een tamelijk grote populatie patiënten die communiceert in het Engels, kennis van de Engelse taal is een voordeel.

Functie-eisen:

• MBO diploma doktersassistente
  • Bekend met medisch technische handelingen en triage
  • Computervaardig
  • Communicatief vaardig
  • Teamspeler
  • Zelfstandig en assertief

Herken jij je in deze eigenschappen en heb je zin ons team te komen versterken? Dan nodigen we je van harte uit een motivatiebrief en CV te sturen naar manager@sgcb.nl.

Parttime uren: 25 – 29 per week

Startdatum: zo spoedig mogelijk